After the night.

Åh, är just nu ganska irriterad. Allt är Ramis fel, varför valde han att ställa sig vid Catja? Som om han kommer kunna lita på henne sen? Varför fick han ens immunitet? Visst, det kommer bli väldigt spännande nu, spelet är verkligen igång. Men hoppas verkligen de spelar ut Rami så fort som möjligt, tål inte honom.

Men när jag tänker på helgen så blir jag extremt glad, för det är ju lov också. Imorgon firar vi det ordentligt och på Lördag blir det fest also. Samt så ska jag in till stan med Alexandra för att inhandla julklappar, och jag ska hitta min Boomerang. My new love.
Natti darlings! Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Natti natti! <3

2009-12-18 @ 18:27:17
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0