Lördag.

Efter jag kom hem från stan somnade jag. Sov ju inte många timmar alls i natt eftersom vi skulle vara i stan innan tio plus att jag somnade runt tre igår...? Sen är jag också trött eftersom min lillasyster har inte många månader kvar tills hon fyller tonåring, och det märks verkligen! Om hon är så här nu vet jag inte hur jag kommer klara mig om hon blir värre när hon väl blir tonåring? Gosh!

Jag är hittade knappt något på rean, men när jag och Alexandra hälsade på Åsa som jobbar Tommy Hilfiger butiken på Norrmanstorg hittade jag en ny jacka, älskar den verkligen! Sen hittade jag en Tommy Hilfiger, inte på rea tyvärr och ett par skitsnygga stövlar plus lite make up från Make Up Store. Så jag utnyttjade inte rean så väl men är grymt nöjd ändå.

By the way, på Onsdag är det Victoria Secret fashion show, det kan man ju inte missa?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0