Mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja absolut!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte mina löften, hihi
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som stod mig nära
5. Vilka länder besökte du? Spanien only, nästa år blir det fler!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En riktig snygg pojkvän kanske? Nej, men jag är nöjd!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14/8 plus alla dagar under sommarlovet
8. Vad vill du inte ha 2010 som du hade 2009? Vissa människor i mitt liv, that's all
9. Största misstaget? Gav en del fler chanser än vad det egentligen förtjänade
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Kanske feber någon gång, that's all.
11. Bästa köpet? Mina kläder lugnt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja massor, mina vänner, alla utekvällar, sommaren, Gotland med bästis, alla sommarkryssningar och så mycket mer!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch och Leave the world behind you.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nej jag var mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag vet faktiskt inte, jag är så nöjd *ler*.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag litade på vissa personer.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och släkt.
19. Blev du kär i år? I början av året, sen lite halvt senare.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives och Scrubs. Love it!
21. Bästa boken du läste i år? Ingen var speciellt bra, läste bara dem man fick i skolan.
22. Största musikaliska upptäckten? Swedish house mafia♥
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ny plattv bla.
25. Något du önskade dig men inte fick? En puss av Taylor Lautner, men det kommer!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Det var en onsdag så släkten firade mig och senare åt jag på en grekisk restaurang med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer fest skadar ju aldrig?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Galetmegasnygg! Haha.
29. Vad fick dig att må bra? Sååå mycket, alla mina vänner, även främlingar, Gotland, Gran Canaria, kärlek och så mycket mer.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner
31. Vem saknade du? Vissa man tappat konakten med.
32. De bästa nya människorna du träffade? Många!

Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-30 @ 14:11:17
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0