My sister.

Blir så irriterad. Min lillasyster var på kryssning nu i helgen och hade smygit in i mitt rum och tagit en dyr tröja av mig utan att fråga? Sen när hon kom hem idag frågar jag ifall jag kan kolla i hennes väska så springer hon in i badrummet och gömmer min tröja och sen kommer ut med väskan. Hon sa att hon inte hade tagit med sig den men sen så erkände hon och hämtade min tröja efter ett tag. Hon är 12 år och redan är sjukt jobbig, vill inte ens tänka på hur hon kommer vara om några år om hon inte lär sig. Och det här är inte första gången.
Det värsta är att hon ljuger om det också, åh. Aja, nu kommer hon inte få låna mina kläder på ett bra tag. Mohaha.
Ska sluta skriva nu och fixa mig, puss och ha en bra Alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0