Yeah

Mys mys. Jag kan knappt prata, är sjukthes, har aldrig varit så här hes förut. Men den är värt det, vi var ju tvugna att sjunga med till ALLA dessa härliga sommarplågor på kryssningen. Sjuktkul, härliga killar, god mat, fina Skärgården, mer solbränna och mycket mer.
Sitter just nu och kollar på Taking the stage, har varit ute och solat. Ska nog fixa mig snart och dra ut om jag orkar, vill inte vara sjuk. Föresten, imorgon eller kanske idag ska jag göra en hemlig sak som jag visar sen, hihi puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ta hål i navelen, jag vet att du syftar på det !

2010-07-10 @ 21:56:04
Postat av: Sabina

usch va jobbigt att vara hes :( bläää

2010-07-15 @ 15:59:00
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0