Hell yeah.

Sommaren är här, typ! Sjukt härligt. Det blir grillat ikväll och sen drar jag ut, så sjuuukt skönt med långhelg, eller festhelgen som många kallar det. PUSS.

Vad tycker du om kärlek? Ibland hemskt, men mest underbart, hihi
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Yes!
Har du svårt för att bli kär? På riktigt är det väl både ja och nej
Är du singel? Yes!
När fick du senast en komplimang? Nyss på sms, haha
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Eh haha ja, eller inte ASFUL direkt, men ganska
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Yes
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Nej inte direkt
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Jaaa 
Slagit ner någon? Nej inte direkt
Skämts över dina föräldrar? Någon gång kanske, men inte ofta
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja såklart
Tar du droger? Nej
Vilka kläder sover du i? Underkläder
Vad hatar du verkligen? När folk är tråkiga & dryga
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? No no är med... Hihi
Vill du gifta dig? Ja kanske det
Vill du ha barn? I think so
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv
Såg dig gråta? Minns inte
Fick dig att gråta? Minns inte
Du delade en dricka med? Sandris
Du gick på bio med? Alexandra tror jag
Skällde på dig? Ida igår
Sa någonting till dig och vad var det? Ida sa för en minut sedan ''Har du sett min plattång?''
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej jag tror inte det
Kramat någon? Of course
Pussat någon? Mjo
Köpt någonting? Yes
Sjungit? Ja såklart
Saknat någon? Yes
JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Mobil?
Egen dator? Min älskade laptop
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0